zondag 8 augustus 2010

Het is best leuk, zo’n blog. Er zijn zoveel dingetjes die je erop kunt zetten om het nog wat gezelliger te maken. Zo heb ik nu de gadgets ontdekt.
En dat zijn er veel.
Een heel stuk meer dan alleen de simpele kalender die je hier onderaan kunt vinden. Je kunt alles op je blog zetten, van je dagelijkse horoscoop tot citaten van Mr. T en Bruce Lee. Heren die ik meer associeer met het betere knokwerk dan hun wijze woorden.
En terwijl ik met veel plezier door al die leuke gadgets zat te snuffelen bedacht ik me iets. Waarom zou iemand een virtueel huisdier, een dagelijks Bijbelcitaat of plaatjes uit de nieuwste vampierfilm onderaan zijn blog willen hebben?
Om dezelfde reden dat we onze belevenissen op internet zetten, dat we foto’s nemen met een telefoon of film kijken in de trein.
Gewoon, omdat het kan.
Er is niets leuker dan het ontdekken van de eindeloze mogelijkheden van de moderne technologie. Dat begin ik zelfs te ontdekken. Ik ga mijn LP collectie nog niet wegdoen (in tegendeel, ik heb net weer een stapel nieuwe gekocht), maar vanaf nu heb ik wel foto’s van de Hubble telescoop op mijn blog staan. Gewoon, omdat het kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten